20 Haziran 2009 Cumartesi

Rockurd - Far Away City



01. Black stone (Bardi Resh)[07:17]
02. Black cloude (Hawri Rash)[05:28]
03. Sun stairing eyes (Taw Le Chaw)[05:12]
04. Neighboure(Hawsi)[05:49]
05. Night(Shew)[03:43]
06. Compliant(Skala) [05:12]
07. Second people(Xalki Du) [05:02]
08. Another compliant(Skalai Di)[05:48]
09. Shelter(Hasharga)[05:23]
10. Past days(Rozhani Rabrdu)[03:05]



Şifre/Pass: birruyaicinagit

Rockurd Hakkında :
------------------------

Grup hakkında pek bir bilgi yok ne yazık ki arkadaşlar. Kendi sitelerinden de yaptığım araştırmada kayda değer bir biyografiye ulaşamadım. Buna rağmen ben grup hakkında bildiğim kadarını yazacağım.

İranın Mahabad şehrinde tahminen 2002 yılında Rock ve Kurd kelimelerinin birleşiminden grup ismini alan Rockurd. 2004 yılında yine bildiğim kadarıyla öyle sanıyorum ki ilk albümleri, 10 parçadan oluşan ''Far Away City''(Uzakta ki Şehir) adlı albumu yayınlandı. Grubun müzikal alt yapısı oldukça özgün ve zengin, kuş seslerinden tutun, yağmur seslerine,ezan sesine varıncaya kadar sesleride parçalarında bulmak mümkün. Bazı şarkılarının tam ortasında birden bir sessizlik çöküyor, bebek ağlamaları sirenler, gülmeler korku filmleri soundları ... İlk defa dinlediğinizde beğenmedim diyebileceğiniz ama tekrarında parçalarına yavaş yavaş ısındıktan sonra evet hoşuma gitti dedirten bir grup. Rockurd grubunun müziğine sadece rock etiketi yeterli olmayacaktır,günümüzde Alternative akımına kapılmış Rock, Folk ve Alternatiftarzı benimsemiş diyebileceğim bir grup Rockurd.

Ayrıca grubun ''Far Away City'' albümünden ayrı yeni yaptıkları ''Kurdika'' adlı parçayıda albume dahil ettim. Keyifli dinletiler diliyorum herkese, benden bu kadar, benim söyleyeceklerim bu kadarla sınırlı ne yazık ki grup hakkında ...
(Birruyaicinagit)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder